Organisatie
Over DNS Belgium
In 1999 richtten Agoria, ISPA en Beltug de vzw DNS.be op, intussen veranderd in DNS Belgium. De missie van DNS Belgium bestaat in het registreren van domeinnamen, het toegankelijker maken van het internet en het aanmoedigen van het gebruik ervan.
Sinds 2008 zetten DNS Belgium en Close the Gap zich in om de digitale kloof te verkleinen. De beschikbare middelen verdelen we over Centraal- en Oost-Afrika, en België. Voor de aanvragen in België selecteert de Koning Boudewijn Stichting de projecten die PC’s met software, ondersteuning en opleiding toegekend krijgen.
Met dat materiaal helpen we organisaties die mensen wegwijs maken in de digitale maatschappij. Zo konden we al meer dan 10.000 PC’s opnieuw inzetten en 150.000 personen bereiken.
Over Close the Gap
Close The Gap is een internationale non-profitorganisatie die ernaar streeft de digitale kloof te dichten door kwaliteitsvolle tweedehandscomputers van grote en middelgrote bedrijven en organisaties door te spelen naar sociale, medische, educatieve en ondernemersprojecten in ontwikkelingslanden. Zo is een schenking van 100 euro al goed voor een hoogwaardige computer mét software, geleverd aan een sociaal project in Centraal- of Oost-Afrika.
Over GUIDOOH
GUIDOOH, geboren uit de fusie van de regies van Guido en Boomerang, staat symbool voor de meest performante proximity-media op de markt. Met exclusieve indoor-media, een scherpe doelgroep gerichtheid, een betere geo-targeting en een toegenomen selectiviteit creëren we echt bevoorrechte relaties tussen merken en consumenten. Boomerang werd opgericht in 1991 en een absolute referentie in zijn oorspronkelijk segment, indoor media, met zijn 7 verschillende media-netwerken. Guido nv richtte zich gedurende 25 jaar exclusief op de niche van de studentenmarkt en young potentials (15j-25j). GUIDO beschikt over eigen studentenmedia, zoals het CIM-gecontroleerde campusblad Guido Magazine, de dagelijks groeiende online Guido Portal (en zijn sociale media) en de razend populaire jaarlijkse Guido Stadsgidsen, gedrukt en in App verkrijgbaar. Bovendien bouwde GUIDO een eigen affichagenetwerk uit in scholen, campussen en studentencontactpunten en profileerde het zich als studentenmarketingbureau. GUIDO is ook prominent op de campussen aanwezig om opgemerkte campusactiviteiten te organiseren. De optimalisatie van deze mediamix zorgt ervoor dat GUIDO de globale studentenpopulatie bereikt in heel België.